Senior Accountmanager Bedrijfsvoering

Ben jij die bevlogen, ervaren accountmanager die gemeenten gaat helpen met de problemen van vandaag én morgen aan te pakken? Als senior accountmanager bedrijfsvoering bij onze opdrachtgever Wyzer help jij gemeenten om hun strategische doelstellingen te realiseren. Hoe? Door mensen, kennis en projecten met elkaar te verbinden. Bedrijfsvoering is het hart van iedere organisatie en jij weet vanuit je rol als accountmanager in te spelen op actuele ontwikkelingen zodat de juiste HR, Communicatie en Finance professionals op de juiste plek komen. In deze rol krijg jij een inkijkje in wat er bij organisaties speelt op verschillende niveaus. Wyzer biedt veel doorgroeimogelijkheden binnen House of HR waar zij een onderdeel van zijn. Samen successen vieren en veel vrijheid in je rol, kom jij werken bij Wyzer.

Wat ga je doen?

Een samenleving onder druk, onder andere door armoede, milieu en woningnood. Voel jij de drive om samen met Wyzer en de lokale overheid oplossingen te bedenken voor deze relevante en hedendaagse problemen? Word dan accountmanager bij Wyzer. Wyzer staat voor een sterke lokale overheid en iedere dag werken zij aan een toekomstbestendig en mooier Nederland. Jij weet de juiste professionals op de juiste plek te krijgen en bundel je krachten met de eigen Academie.

In de rol van accountmanager draag jij de verantwoordelijkheid over je eigen regio Noord-Holland en Zuid-Holland en kan je daarin je creativiteit en drive kwijt. Naast warm relatiebeheer ben je als accountmanager natuurlijk ook verantwoordelijk voor het uitbouwen van je regio. Naast het bemiddelen van professionals binnen het domein bedrijfsvoering ben je een echte adviseur, kun je goed luisteren en speel je met je kennis in op ontwikkelingen en trends en fungeer jij als een inhoudelijk gesprekspartner. Naast het accountmanagement hou je je bezig met talentmanagement. Je zorgt ervoor dat onze collega’s het carrière pad bewandelen dat hen voor ogen staat.

Accountmanager Toon deelt zijn enthousiasme: “het is geweldig om jonge talenten te zien opbloeien, van startende trainee tot zelfverzekerde medior. “Bijdragen aan groei, dat is simpelweg fantastisch”. 

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:

Relatiebeheer & acquisitie 

  • Onderhouden van sterke relaties met bestaande opdrachtgevers en kandidaten.
  • Opbouwen van relaties met nieuwe opdrachtgevers en Gemeenten in de regio Noord-Holland en Zuid-Holland binnen het domein bedrijfsvoering. 

Werven en Selecteren

  • Actief mee zoeken naar geschikte kandidaten voor openstaande vacatures binnen het domein bedrijfsvoering, dit samen met de recruiters.
  • Het coördineren van sollicitatiegesprekken.
  • Het onderhandelen over salarissen en arbeidsvoorwaarden.

Klantbehoeften Identificeren

  • Luisteren naar opdrachtgevers om hun specifieke personeelsbehoeften te begrijpen en oplossingen op maat aan te bieden op gebied van detachering en ZZP.
  • Uitbreiding van de dienstverlening op het gebied van bedrijfsvoering bij opdrachtgevers.

Contractonderhandeling

  • Onderhandelen over arbeidscontracten met zowel klanten als kandidaten, waarbij rekening wordt gehouden met salaris, voordelen en tarieven.

Marktonderzoek

  • Het volgen van trends in de arbeidsmarkt binnen bedrijfsvoering en de detacheringsbranche om proactief te kunnen inspelen op veranderingen en kansen.

Adviseren

  • Het bieden van advies aan klanten en op het gebied van arbeidsmarktontwikkelingen, salaris, benchmarking en carrièreadvies.

Kwaliteitsborging

  • Zorgen voor een hoge mate van klanttevredenheid door de prestaties van gedetacheerde medewerkers te monitoren en eventuele problemen proactief aan te pakken.

Netwerken

  • Deelnemen aan netwerkevenementen, branche bijeenkomsten en conferenties om nieuwe zakelijke kansen te identificeren en het professionele netwerk uit te breiden.

Wat neem jij mee?

  • Een afgeronde hbo-opleiding.
  • Minimaal vijf jaar werkervaring binnen de commerciële arbeidsbemiddeling zoals detachering als accountmanager. 
  • Een beschikbaarheid van 32 of 40 uur per week. 
  • Ervaring met overheden is een vereiste.
  • In het bezit van rijbewijs B en reisbereid. 
  • Werkgebied: Noord-Holland & Zuid-Holland
  • Standplaats: hoofdkantoor Wyzer in Utrecht.
  • Jij bent communicatief sterk, flexibel, ondernemend en een echte netwerker. 

 Wat kun jij verwachten?

  • Direct een vast dienstverband (onbepaalde tijd) tussen de 32 en 40 uur per week.
  • Een salaris tussen €4.000- en €5.000,- bruto per maand op basis van fulltime en natuurlijk afhankelijk van jouw opleiding, ervaring en ambities. 
  • Daarnaast een passende bonus.
  • Op fulltime basis ruim 26 vakantiedagen.
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling.
  • Een auto, laptop en telefoon van de zaak. 
  • Regie over je eigen agenda. 
  • Standplaats: kantoor Utrecht, regio Noord-Holland & Zuid-Holland.
  • Een uitgebreid onboarding traject en de Welkom bij Wyzer dag!
  • Ontelbare doorgroeimogelijkheden in diverse functies binnen House of HR.

 Over onze opdrachtgever

Bij Wyzer’s team Bedrijfsvoering draait alles om samenwerking en teamgevoel. Hier maak je deel uit van een hecht team waar successen niet alleen worden behaald, maar ook gevierd met heerlijke taartmomenten die we er aftrainen met een heerlijk fanatiek potje padel. Het unieke aan deze werkomgeving is de vrijheid om je eigen werk in te richten. Samen streven we naar succes en groei, waarbij de kracht van teamwork centraal staat. Ontdek de energieke dynamiek van Wyzer en maak deel uit van een team dat successen deelt en samen bouwt aan een inspirerende toekomst!”.

Bij Wyzer werken ze aan actuele publieke vraagstukken voor de (lokale) overheid. De wereld van opdrachtgevers is hun wereld. Ze staan dicht bij hun opdrachtgevers en werken in de diepte, breedte en overstijgend. Ze zijn kritisch, maar toegankelijk en investeren in langdurige relaties met opdrachtgevers en collega’s. Vanuit aandacht werken ze samen en helpen ze elkaar vooruit. Vanuit aandacht hebben ze plezier en bieden ze een passend antwoord dat zorgt voor nog sterkere publieke dienstverlening.

Vanuit verantwoord marktleiderschap staan zij al ruim 30 jaar voor een sterke publieke dienstverlening die goed is voor iedereen. Voor mensen, organisaties en de samenleving als geheel. Met kennis, richting en resultaat. Ze hebben hart voor publieke dienstverlening en werken met positieve energie aan de vraagstukken van vandaag en morgen. Dat doen ze dichtbij en samen met hun opdrachtgevers. Hun actuele kennis en inzichten delen ze dan ook graag, zodat ze met elkaar resultaat behalen die van toegevoegde waarde zijn en blijven.

Wyzer is van betekenis voor opdrachtgevers en medewerkers doordat zij als moderne organisatie blijven investeren in hun mensen. Zo bieden ze iedere keer weer vakmanschap en mensgericht werkgeverschap. Elke dag zetten ze met elkaar een stap vooruit, zodat ze morgen weer beter zijn dan vandaag!

Meer weten of direct solliciteren?

Voel jij je aangesproken, krijg jij energie van deze rol en pas je in bovenstaand profiel? Dan ga ik heel graag met je in gesprek. Kom direct in contact en gebruik de WhatsApp direct button. Liever contact per mail? Dan kun je mailen naar: laurie@therecruitmentagency.nl. Bellen kan ook! Via 085-24 60 311 of via 06-46742911 en vraag naar Laurie Meiring. Overweeg je een overstap, maar heb je nog vragen of ben je nog niet geheel overtuigd? Neem dan contact met ons op dan plannen we graag een informele koffieafspraak met je in.